Perkele

Hey,
Försökte fixa bloggen igår.
Det gick väl helt okej!
Alltså bakgrunden blev helt konstig haha, men ändå finare än bara helt vit..
Och bilden jag har där uppe ska jag byta, det var den bästa jag hade just då. Men den får duga tills jag har tid att fixa en bättre.
Menmen.. Jag tänkte visa en sak till jag önskar mig.
Jag önskar mig nämligen en dvärghamster! Så jäkla söta är dem.
Jag har inte haft ett djur på lääänge och har tjatat i flera år om ett. Men det har varit svårt med vilka djur som skulle vara bra.
Jag ville först ha en hund igen men det är tydligen så mycket att göra så har gett upp det.
Sedan har jag velat ha en råtta jättelänge men båda mina föräldrar hatar råttor och speciellt svansen så det gick ju inte så bra... -.-
Men för kanske ett halvår sedan kom jag på att en dvärghamster skulle bli perfekt. Så liten och söt med och de har ju knappt någon svans.
Sedan så började mina syskon också vilja ha en sådan. Men jag vet inte riktigt, de har säkert glömt det nu haha. Men jag hoppas jättemycket att jag får en sådan i julklapp i alla fall!
Vi får se.. Men jag tror faktiskt inte att jag kommer få en, men önska kan man!
Någon som har några tips om man ska skaffa en dvärghamster får gärna skriva lite. :)
Nu ska jag göra klart ett svenska arbete och sedan kolla på Beck senare.
See yah soon.
Aww.. jag smälter..

Kommentarer
Postat av: stina

Sv; Väldigt mysigt! :)

köp en guldhamster istället! Har haft massa dvärghamstrar, och de är så små :( eller köp ett MARSVIN! de är ju för söta!

2010-12-19 @ 20:01:16
URL: http://stinaking.blogg.se/
Postat av: negr

ååååååååååhhh så fett jävla neger söt vill gosa sönder den!

2010-12-19 @ 21:11:39
Postat av: lollouise

hhahaha e-s ...

2010-12-19 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0