8 December Sickt

Helluusan.
Jag hade dans idag, trevligt trevligt.
Jag tänkte lägga in en av låtarna vi dansar till. 
Jag tycker inte det är vilken låt som helst.
För det är nämligen Will Smith's dotter som sjunger och hon är bara nio år! 
Sickt. Lyssna ganska sjukt. Men även om hon bara är nio år har hon sjukt najs stil!
Önskar jag kunde göra värsta makeovern på mina syskon (8 år) Men gör bara precis som de vill -.-
tjuriga som fan, japp.
Mwä jag borde egentligen plugga nu .. suck. Mediakunskap Franska och Histora. Mene..
heeh blir nog inte mycket gjort ikväll tyvärr. 

 



Willow Smith - Whip my hair





Osminkad o fräsh.
Orvars korvar. Godkväll :) haha.


Kommentarer
Postat av: gogo;]

Sv; Jag kopierade bara de. :) Jätte enkelt! ;D

2010-12-08 @ 22:44:10
URL: http://snoflingaan.blogg.se/
Postat av: gogo;]

Fan vad dum jag är! :) Jag har ett mycket enklare sätt! xd

När du ska skriva ett inlägg så trycker du upp ''skapa'' ett nytt inlägg. Sen när du vill ha en bild, eller lägga in en länk eller sådant. Där uppe finns de ett blått tecken, som ser ungefär ut som en hästsko. Klicka på den och leta upp hjärtat! :) Hoppas du förstod! :)

2010-12-09 @ 15:49:16
URL: http://snoflingaan.blogg.se/
Postat av: louiiise

oooh najs i would try that :))

2010-12-09 @ 17:01:53
URL: http://denniskorv.blogg.se/
Postat av: Anonym

i wanna fuck youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! and the niggerkids dad (will smith)

2010-12-11 @ 14:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0