Kolbasa i like



Hejhej. Idag slutade vi 12 för vi var klara med våra filmer i skolan, yeah. Gött.
Men nu tänkte jag dela med mig av mina älskade spotify listor <3
Mycket kärlek till dem.
Har några fler än de här men de kan jag lägga ut en annan gång, de här 3 är bäst. :D


Hehe, tyckte att bilden passade till inlägget.


Alltid en blandning av det bästa (Y       <--- En blandning av massa skön musik jag älskar.  

Ebba grön,Thåström..                         <--- En lista med Ebba Grön, Imperiet, Ramones m.m.

Skillet,Nomy,Volbeat..                        <--- En lista med Volbeat,Skillet,Nomy,Nirvana, Yellowcard m.m.



Btw .. Undra vad Kolbasa kan vara hm.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0