Bävern hjärta korven



bäverfelle och korvlollo hade tänkt att boka vissa awesomenessiga biljetter till en underbar festival ikväll.
jag kommer hoppa upp och ner när det äntligen är gjort!
yeyeyye tagggaaaad.                                                PEACE AND LOVE festivalen är det ofcccccccccccccc
ska tjata på mamsen att göra det nu, och måste skriva klart en engelska resention också ehe.. går ju sådär. 

har också haft en jädra pms.. tror jag? förra månaden var det verkligen brutalt grät mig verkligen till sömns och kunde inte sova på flera timmar.. jag försökte verkligen komma på varför jag var ledsen och just då kändes allting helt förjävligt, medans dagen efter tyckte jag att jag verkligen varit en patetisk liten skit som suttit och bölat för ingenting.



btw: är nöjd med glasögonen jag valde! =D  rååååsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0