Maaelmö

(lägg märke till stavningen, det är precis så skåningar säger hahaha)

 

 

Ska jag vara tråkig nu och skriva vad jag har gjort nyligen och vad jag ska göra nu?.. hm.. ja, jag har inget bättre för mig haha.

Anledningen till att jag inte har bloggat är att för massa dagar sedan åkte jag till Öland, där var vädret ganska dåligt faktiskt. Badade in en enda gång. En kväll var det värsta läskiga stormen. Det regnade in, åskade,blixtrade och blåste så mkt så det kändes som om huset skulle välta O.o haha.

När jag tröttnade på att vara där åkte jag till pappa i hunnamåla (världens mysigaste ställe mitt ute i skogen typ)

Sedan åkte jag till Malmö och bodde hos min mormor. Hon är speciell ibland men sjukt mysig. Hon sa btw att min tröja var ful hahahha. Vi gick och åt kinamat och då fick jag friterad banan och glass till efterrätt. Respekt till henne! dääämn vad gott det är. I Malmö köpte jag några småsaker som jag faktisk tagit bild på bara för att det ska bli lite intressant för er. Bild nedanför :3

Resten är väll inte superintressant så vi snabbspolar tills nu, här sitter jag hemma i min säng och ska spela "Amnesia" för första gången. Ska tydligen vara ett sjukt läskigt data spel. will see.

 

Plus att jag saknar min plastsyrra jossan. När jag läste hennes blogg över allt hon har gjort i Australien och så blev jag lite avensjuk och fick lite längtan efter henne.

Gnaat.. eller ja klockan är halv 7. Vad är felet på mig hahah, nu ska jag sova .. haha fayl. Jaja sommarlovet är fyllt av låååånga nätter.

 

 

 

köpte i malmö; -en stoor skitmysig skjorta på chepmonday affären "weekday", -en doftgrej i form av ett cannabisblad som luktar kokos! som jag tänker hänga upp på mitt rum, -en leopardpin och ett greendaymärke från shock, -och till sisst ett par långa "baseball strumpor" som jag letat efter sjukt länge.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin grejer du hittade! Weekday är en utav mina favorit affärer! Dumma växjö som inte har den affären ;)

2011-08-15 @ 11:36:30
URL: http://johnnastroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0