dryga

köpte denna sjukt mysiga tubsaksjal igår, tittat på en sjukt länge men den skulle jag ha.
underbart smexig bild haha inte. min ögonlock är så sjukt svullen, ser ut som någon har slagit sönder mig :s
har ont i ögonen också, därför tänker jag vara hemma idag. Plugga lite, chilla lite.
och i helgen ska jag göra två saker jag sett fram emot med mig själv! u will see later.
lyssnar på moas spotifylista, som passar pefekt just nu.
jag suger på att blogga. Eller blogga intressant tror jag. Innan hade jag värsta fantasin men nu har det försvunnit lite. menmen. ge gärna förslag på vad ni vill att jag bloggar om annars!
Men egentligen bloggar jag ju faktiskt för mig själv som jag sagt innan, men visst är det jättekul om man får kommentarer!

Kommentarer
Postat av: moa

haha, vad kul att du sitter och lyssnar på min spotify lista :) kram på dig lollo!

2011-12-02 @ 17:08:26
URL: http://xtz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0