Peace and Love i år igen? yes

                        Vi har bestämt oss, vi SKA dit igen. PeaceAndLove festivalen..





Hehe, finns mycket roligt jag kan berätta därifrån.. men 2010 var det sjukt bra band där, verkligen.
Bl.a Hoffmaestro, Robyn, Jay-Z, Thomas Di-Leva, Hardcore superstar, Kent och massa mer..

Det verkar komma bra band dit i år oxå! Men alla är inte bestämda än..

hehe, men det tråkiga var att förra året hade ingen av oss tagit med någon kamera =/ vi hade typ bara stora kameror som vi var rädda att bli av med så detta är de två och enda bilderna som finns därifrån som några andra tog som tur var.
menee.. jag hade ju tagit med mig mobilen som kanske inte hade världens bästa kamera men den funkade iaf, så jag tog en hel del bilder där! .. men så hände det.

Jag tappade mobilen i en bajjamajja där... yeeee i know hur fan lyckas jag??

och det roliga är att jättemånga sa: men plockade du inte upp den? o: i efterhand när jag berättar...
asså .. det var hälften kiss och hälften bajs där som en soppa .. jag kollade ner i hålet sen ba näe, skitsamma jag klarar mig. Jag såg inte ens den, så långt ner var den. inte värt att ta upp en mobil full med bajs som ändå skulle vara vatten/bajs skadad? haha.

Undra var du finns nu? :< haha

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: japp det gör jag !=D

här kommer även svar på dina frågor:

Jag använder photoshop 7.0

Dom ''vattenstämplarna'' är photoshoppenslar som jag laddat ner gratis!:)

2011-02-10 @ 19:10:07
URL: http://michelleuknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0