tack duktiga tjej

fifan vad glad jag känner mig. Har läst ett sjukt bra inlägg av en tjej som heter Ellen Bergström.
Läs det här ---> http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=30517&beid=1608783

Det handlar om hur mobbad hon har blivit på högstadiet för att vara sen i utvecklingen och smal och sådär.
Folk blir mobbade för att de har för mycket eller för lite, HUR FAN SKA MAN VARA DÅ? Ska alla vara normala? men det är inte alla, så hur tänkte man där? alla är olika.
när man var mindre skulle man vara normal, inte vara annorlunda. Annars var det något fel på en.
Barn kan vara så hemskt elaka också. Hatar verkligen elaka barn som kan säga vad som helst till någon. Vill bara slå dem och skrika på dem, låter hemskt haha. Men såna man ser i filmer som mobbar sönder någon, säger något sjukt taskigt. Såna ungar finns det, och de flesta är inte starka nog att säga ifrån.
De flesta är osäkra när de är mindre, vågar inte säga till, vågar inte göra som den vill.
Men hennes inlägg handlar framförallt om på högstadiet. En ibland jobbig tid.

Så jävla skönt att jag just nu känner att jag duger, jag gör som jag vill och jag är inte rädd.

att vara stor äger.



Kommentarer
Postat av: johanna

allt väl ? :)

2011-02-21 @ 19:18:56
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0