2011 jaman.

Tjeeeena, har inte skrivit på sjukt länge känns det som. Haha kan bara skylla mig själv, har tänkt på det ibland men sen ba nää palla.. hah dålig är jag. Nä men nu tyckte jag att det skulle bli skönt att skriva av sig men nästan alltid när jag väl ska göra det försvinner allting jag gått och funderat på hela dagen, ye..
Anyway, nyår vart naajs skulle laddat upp den enda bilden jag tog, men har inte min sladd till mobilen just nu =/

Meneee RayWilliamJohnson är sjuuuukt skööön, älskar hans videor =D
watch..



Hahaaa. . kul att det är Patrik 1,5 i början hahhaha.

Imorrn bär det av till Urshult för att träffa Eve som jag inte sett på typ två år! Shietabacon.

NattziNatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0