Die potato, not today!



hehe, nejnej ingen emobild här inte. Minns när jag fick sjuuukt mycket näsblod och det slutade typ aldrig!
fy det var jätte läskigt ;s  blödde ner toan och handfatet hahah.
Men tror inte jag fått näsblod sen dess =p nästan två år sen.
Näsblod. Noseblood. Nesblood. Nesblod. thi



Heheee.. gammal bild på fälle och lama. aw haha. Miss ya


yepp, kollade igenom lite bilder på min bärbara hårdisksak. Har massa bilder där så funderar på att lägga ut massa bilder på hur mitt hår har sett ut de senaste typ 3-4 åren? =D haha maby.



Kommentarer
Postat av: stina

Fett fult menar du ;)

damn vad mycket näsblod!

2011-01-19 @ 20:15:16
URL: http://stinaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0