Varför?

En fråga jag vill ställa mig själv just nu är varför? Jag förstår ingenting. Det är hemskt.
Det finns ingen Gud, okej en djävul kanske men ingen Gud. Just nu känns det som jag aldrig i hela mitt liv kommer tro på Gud igen, never.(inte för att jag någon gång har verkligen trott, men när jag var liten då och då när skolan tvingade in all gud bullshit) Vad har han gjort som är så bra lixom? Skapat oss, sen sket han i resten. Nej, men .. varför händer sånthär. Världen är inte logisk nånstans. Jag skulle kunna skriva hur långt som helst, men det vill jag inte, det tjänar ingenting till. Varför just du. Det känns overkligt just nu, jag kommer tänka att det inte är så. Men sen kommer mitt inre påminna mig om det gång på gång. Men jag vill inte tänka på det mer förrens det är läge att göra det igen.
Men det blir svårt.
Jag finns här för dig.


Kommentarer
Postat av: stina

Sv; Taack Louise! :)

Ja, de är fett dryga tycker jag .__.

2011-01-16 @ 14:33:27
URL: http://stinaking.blogg.se/
Postat av: Fellääääääääää

Vad? ._. <3

2011-01-17 @ 16:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0