Violett är schnyggt


Photo by: Lollouise 

Hey, igår den 8/1 var jag och E-s hos Emelie för att fira henne i efterskott, mkt trevligt :)
Vi åt pastasallad muums , och sen kollade vi på Evelyn Salt , skum film .
Senare skulle vi äta tårta men vi var såå mätta efter alla snacks (cheese balls <3) haha, så vi åt knappt någon daimtårta.
Emelies kusiner var även där.

Jappjapp, och i förrgår den 7/1 var jag hos Evelyn. Jädra mysigt där. Vi var ensamna hemma så vi beställde en Familja pizza =DD muums , Vezuvio med banan, ananas, curry och kebabsås. Fyfan vad gott det var.
Sen kollade vi på smala sussie , best movie ever och så färgade hon mitt hår och fixade snagget lite.
Har ingen bild på mitt hår än men ska ta snart , men här var färgen vi använde.
Så snyggggggg!
Uch, imorrn är det skola, längtar inte precis. Men det känns som det har varit ett långt lov så så farligt känns det inte.. inte än iaf.

Chaaaaråååååå små sharer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0