Färgning

snart kommer felle till mig. Känns som att hon har varit borta i evigheter :( Och jag gissar att hon kommer vara pepparkaksbrun. Nu har jag äntligen bestämt mig vilken hårfärg det blir i alla fall. Men jag tänker inte avslöja vad det blev än. Jag valde mellan att göra massa blonda slingor eller mörkrött. Vad tror ni? Eller vilket vill ni se mig i, det är inte för sent än! Förutom färga håret på mig ska vi äta min supergoda kladdkaka och se på film. myspys
mitt hår nuuu.
Svartröd               / Blonda slingor
Eller Mörk Mahognibrun




hm.. vilken färg ska det bli? Ja jag har redan bestämt. :>

Kommentarer
Postat av: Benita - IAATC.se

Tack söta du!

2011-07-24 @ 17:33:13
URL: http://iaatc.se
Postat av: Stina

Sv; Man blir väldigt lätt kär i JB måste jag säga, iallafall ifrån min sida haha (a) Han är mycket sötare nu och sjunger bättre tycker jag! Hahaha Chris Brown till Chris Blonde liksom... inte okej..

2011-07-24 @ 18:35:11
URL: http://stinaking,myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0