Trött

Jag är så trött. Trött på det manliga könet. Förlåt mej, jag menar såklart inte alla. Men kände att jag behövde skriva lite. Det är lättare att fortsätta då. Så trött. Hur tänker man, varför varför. Och varför just jag? Pff. När det händer mer än en gång? Ingenting jag gillar. Att vakna och behöva göra någonting man inte vill göra. Man egentligen inte vill behöva göra. Varför jag. Hitta någon annan. TACK
alla små söta snälla killar med hjärnor, detta gäller absolut inte er.
det är säkert väldigt svårt att förstå vad jag babblar om
men det är nog lite för personligt för att skrivas i bloggen.

Kommentarer
Postat av: stina

Sv; Tack Louise! faan vad bra att du är igång igen! Du har ju typ inte bloggat på flera år känns det som :(

2011-07-12 @ 06:43:40
URL: http://stinaking.myshowroom.se
Postat av: Elin,

HAHA! lollo det första jag ser när jag kommer in på din blogg är k deluxe reklamen xD den hittade rätt

2011-07-14 @ 20:26:04
URL: http://whitewash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0