Dubai day 2

jag dör, det är så jävla varmt. vi skulle sitta ute o äta på kvällen och vi svettades som grisar.
37 grader och så är det riktigt kvavt. men så fort man kommer in någonstans sveps man in i massor av aircondition, folk skulle typ inte klara av att leva här utan det.
Haha, och en random sak. När vi skulle bada i en pool med annat random folk fick man inte vara naken i omklädningsrummet. asså wtf. stod en stor skylt om det på väggen. Man fick inte heller sitta naken i bastun.
Mamma ich jag fattde ingenting så vi gick in på toan o bytte om :s
Frukosten idag var feting najs, kommer ta bild på min frukost imorrn, fyfan godaste frukosten i hela mitt liv.
tyvärr så glömde jag kamerasladden hemma så bilder kommer antagligen när jag kommit hem. Men det får duga med en google bild sålänge (;

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha det sååååå kul där borta lollo!!! :D <3

2011-06-20 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0