Dubai MTHFR

Hejhej, jag känner mig som en kokt kräfta. Just nu är jag i Dubai. Varje gång man går ut får man en chock av att det är så varmt. Det är inte bara varmt det är sjukt kvavt också, i alla fall nu på kvällen. Det känns som att gå in i en bastu precis. Så med massor med aircondition överallt klarar man av att vara här hah. Kommer inte palla vara ute o bada o sola speciellt mycket. Mest hänga i shoppingcentrena kanske hehehe.
Men nu är klockan runt 1 på natten här och det är as varmt ute.. japp. Tomorrow I'm gonna fucking die.
Jag vene om jag kommer blogga så mycket när jag är här, men ska försöka hinna på kvällarna.
Sverige är bara efter med tiden i jämförelse med här.
Kameran tog jag också med mig men det kanske inte blir några bilder uppladdade förrens jag har kommit hem.
So long suckers,  nu ska jag sova och ha det väldigt najs imorrn.
tänkte i alla fall skriva lite ibland om vad som händer här,
pussen från kräftan :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0