Dubai > onsdag

Heyheyhey, jag som trodde att jag skulle bli brun här,  det är så varmt ute och så kvavt att man inte orkar vara ute. Det kanske låter väldigt tråkigt men det är faktiskt väldigt kul här ändå. Igår var vi ute nästan hela dagen faktiskt men det bara för vi var på ett vattenland. "Wild wadi". As najs.
Har i alla fall badat i pool, ätit massa god mat, massa gottgott, chillat sönder, och shoppat massa :))
Men vissa saker här är lite speciella. Typ att det finns speciella avdelningar på buss o tunnelbana. En för bara män o en för kvinnor o barn och en blandad? Lolz. Folk gillar inte heller om man går för lättklädd, men det är rätt mycket turister så det är inte jätteviktigt men om man klär sig lättklätt kan man räkna med att männen glor.
har en del att skriva men orkar inte mer nu för nu skall jag pömsa. Vi är ju som sagt två timmar före sverige.
btw. åt för första gången i mitt liv på taco bell, underbart gott!

Kommentarer
Postat av: E,

Men skriv mer!! går ju in varje dag och kollar xD

2011-06-28 @ 23:33:41
Postat av: Elin,

håller med bruden som skrev fel i andra kommentaren, lovar det va inte jag hihi

2011-06-28 @ 23:34:44
URL: http://whitewash.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 03:32:12
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0