Svimma eller?

Jag kollade nyss på micah's blogg. (ni vet hon bloggaren som har fått en unge o så är hon typ 14 år.. )
Hon hade skrivit om att hon hade rest sig upp skulle gå en liten bit och helt plötsligt blev allting helt tyst och allting mörknade, helt plöstligt låg hon på golvet..

Detta har hänt mig några gånger vet jag men aldrig brytt mig om, men jag kollade alla kommentarer folk hade skrivit och det var lite läskigt. Folk kom med alla möjliga saker: Lågt blodtryck,epelepsi, tidig symptom till MS och jag vet inte allt. Fuck vad läskigt, inte för att jag tror att det faktiskt betyder att jag har en sjukdom men lite rädd blir man ju :< Fast det låter ju som att det är en vanlig "svimning" nää vad säger man, svimma .. svimmning... huh. ä ni fattar


btw gillade mina vita converse såå mkt, nu är de så slitna att jag knappt kan gå i dem ;(
kanskee köper nya likadana haha, känns ju så roligt menmen.
och fuck växjö.. det SNÖAR IGEN

Kommentarer
Postat av: josse

hänt mig med ;o men kan beror på att man reser sig för fort ;o

2011-03-19 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0