helt underbara

ni är helt underbara. saknar detta. var inte ens så längesedan. saknar det lika mycket för det.
vi fyra på en och samma ställe kan bara betyda att det blir riktigt kul. faen vad kul vi har haft. och fan vad kul vi ska ha. Vi fyra gör något snart igen, bara vi.
gör fan i mig inga ordentliga inlägg längre. haha jag suger. men ja, det är väll en del nu. Plugget, Anton osv..
och lite slötid framför datorn där jag aldrig pallar göra seriösa blogginlägg. 2bad 4 u. and me, I think?
whatevah. kommer blogga när jag känner att jag har lust och tid
och jag längtar sjukt mycket till julen nu. Det är fortfarande ingen snö, sjukt najs. Men rövigt kallt ändå.
jag har 3 prov denna veckan. döda mig. svenskaprov imorrn.. övat sådär. Fan jag måste bli bättre på sånhär. Planera, plugga, mala, plugga, tugga..... = bra betyg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0