Peace and Love 2012?

Jag är fetingglad. Sitter och lyssnar på Thåströms nya album och Sum 41's nya album. Bra skit!
Ska ner till stan och fika om en stund. Ikväll blire åka till alvesta o träffa oskar.
Det har ta mig fan regnat hela dagen idag. Det känns som om växjö är en stor fet jävla regngrop ibland. eller ja rätt ofta faktiskt.
nya låtar: Sum 41 – Screaming Bloody MurderSum 41 – Reason To BelieveThåström – Beväpna dig med vingar
-
Nu är det såhär att jag såg för några dagar sedan att THÅSTRÖM kommer till peace and love. Nu känner jag att jag faktiskt bara måste åka. Jag har dock redan sökt sommarjobb men vet inte när jag ska jobba än. .
Men whatever. Faktiskt. Jag och felle har ju sökt som funkisar och vi måste svara ja senast den 22 april.
Det kommer bli ett ja. Jag vill verkligen dit. Dessutom kommer nationalteatern igen, syster sol, billy idol ...
äh jag lägger in affishen istället!
förutom peace and love har jag också tänkt mig Emmaboda, Öland Roots, Säljeryd, Tillbakakaka...
men vi får se. det är mycket man vill :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0