Nyligen


                                                                               ny fet ring. 

Kärlek                                                                      Askis 


Blev Redhead
 
 
 
 
 
Har varit hyfsat varmt i Växjö. Har fått ett rätt chill schema där jag slutar tidigt måndag,tisdag och onsdag. 
Vi har desvärre inte fått någon psykologilärare än. Jag ser fram emot psykologin så jag hoppas att de "hittar'" en snart. Vi ska snart börja med projektarbetet också. Jag har en idé om vad jag ville göra i alla fall, lite olikt mig att redan ha en idé haha. Känner mig rätt lam. Vet inte riktigt vad jag känner. Känner mig mest trött på saker. 
Funderar i alla fall på att skaffa ett träningskort på simhallen så det blir lite gjort istället för att bara sitta och fika bort hela dagarna, fast det är ju så trevligt! Så det tänker jag göra ändå. 
Just nu vill jag ha någonting att se fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0