hestra

åkte skidor idag med några från klassen. Det var trevligt. Perfekt väder, sol och ingen vind eller snö. (såklart är det snö men ni fattar) hehehe.
är så sjukt trött, somnade i bussen både på dit och tillbaka vägen och nu vill jag bara mysa, tjocka mig och se film med en viss pojk. kommer ha gudomlig träningsverk imorn antar jag.
btw, direkt när jag kom hem såg jag en supersöt film. "I am Sam" hette den och jag tror att det är Dakota Fannings första film. Så sjukt söt är hon thihi och duktig. Så den borde ni se.
fotat av malin.

-Lucy in the sky with diamonds.

"I swear to God or to Mao or to anybody you like. I had no idea it spelled LSD."

-John Lennon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0