lollouise

 

Vad gjorde du för tio år sedan?
jag var tio år och hade precis flyttat till Växjö och försökte trivas i denna storstad utan min bästavän och min hund. Hatade en kille som hette Robert som kallade mig potatisfejs och tomatansikte. Jag lekte fortfarande med mina Bratz och bakade chokladbollar typ varrannan dag. 8)

 

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jag gick en hel vinter och tjatade om att åka skidor med felle som aldrig blev av. Jag hängde massa i Alvesta och fotade massa som jag trodde jag var bra på fast egentligen inte så bra.

 

Fem snacks jag gillar
Chips och ostringbollasaker
Keso
Brämhultsjuice och smoothie
Gröna äpplen
Biskvier

 

 

Fem sånger jag kan texten på
Time of your life (Good Riddance) - Green Day
Bra Kentlåtar typ Kärleken väntar, Socker,
Pieces - Sum41
Through Glass - Stone Sour
Flyktsoda - Ebba Grön

 


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär
Resa massor
Göra saker med mina nära och kära
Skänka till små organisationer som jobbar för välgörenhet
Handlat massa kläder
färga klippa och hela balletten hos frisören och gjort mitt hår superfint.

 

 

Fem dålig vanor
Jag kommer för sent till skolan nästan varje dag, sån jävla tidsoptimist är jag
Jag får inte saker gjorde, allting tar mycket längre tid för mig än för alla andra.
Jag äter när jag har tråkigt.
När jag har städat mitt rum gör jag något så det är stökigt en timma senare?
När jag blir riktigt arg, irriterad eller ledsen gör jag skumma saker. T.ex Slänger alltid mobilen i väggen, springer runt och halvskriker. haha låter som värsta psykot.

 

 

Fem saker jag gillar att göra
Bjuda på saker, ge bort saker. Men borde hända oftare
Kyssas
Mysa med en fin människa <3
Äta+Sova
Shoppa

 

 

Fem saker jag inte skulle köpa/ha på mig

Någonting i krokodil/ormskinn
Skor som jag inte kan gå i
En sån äckligt slemmig dam t-shirt som sitter år som fan
Kläder som varenda människa har som oftast är från Gina.  (inget ont om gina nu)

 

Fem favoritleksaker
Ma computah
Har tyvärr ingen mobil som det är värt att kalla "favorit" så det får bli mina Kameror
Min sletna vattenpipa
Min vinylspelare som jag inte ens fått igång än hahah.. herregud.
Antun

hahahah. liten plutt


Kommentarer
Postat av: Viktor

Sv: ja det gör der verkligen. jo jag vet, slippa sitta i skolan och redigera bilder eller få ett arbete hemm som man inte kan göra för att man inte har progrmmet. Blääääää...

2012-02-04 @ 18:21:24
URL: http://sandbergv.blogg.se/
Postat av: MATILDA ^

heyy! :D har en ny blogg - så bloglovinbyte kanske? :) KRAM

2012-02-04 @ 23:04:19
URL: http://miimiis.blogg.se/
Postat av: Sofie

5 dåliga vanor, det där kunde ha varit jag! Fast det vet du väll typ =P heh

2012-02-05 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0