Göteborg

 
paddan
älskar bilden. 
ullevi! 
fika på espressohouse
 
 
 skivaffär
köpte creepers som jag tänker använda hur mycket jag vill när jag vill. ♥
och en Ebba Grön vinyl
Idag när jag kom hem till Växjö gick mamma och jag ut och åt Indiskt. 
 
Medan alla andra var på Emmaboda drog jag och felle upp till Göteborg för att hälsa på Jonathan och Andreas. 
Vi drack svartvinbärsvin, satt i olika parker. Jag och Andreas fikade första dagen på ett område som heter Haga som var sjukt mysigt. Åt världens godaste bakad potatis med kycklingröra och sedan köpte jag ett par riktigt snygga creppers på shock. På fredagen kommer felle också upp och medan Andreas är och ser på Springsteen har vi letat upp ett berg där vi har utsikt över i princip hela Göteborg, inklusive ullevi. Där satt vi och hade det sjukt trevligt bland massa andra människor som också kommit upp dit. 
Vi gjorde god äggröra med skinka, vitlök, ost och massa kryddor i. Vi tittade på några filmer oxå. The number 21, Smala Sussie, Populärmusik från vittula, A Serbian film och Broder Daniel forever. 
Och ja, "A serbian film" var inte så hemskt som jag hade förväntat mig, men sjuk var den, riktigt. Broder Daniel forever var dock väldigt fin. Sista kvällen köpte jag och Andreas Soucream and mexican chips med mexican cheese dipp. Glass på det blev det matkoma. 
 

Kommentarer
Postat av: Amelia

SJUKT fina bilder! love the black and white! give me more!

2012-07-30 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0