Säljeryd

       jappjapp. nu kör vi igen 
 
Så här ser dimma ut på bild
sötis!
fetaste bilden assåe
så fint det var. 
aw. vi ser ut till att vara typ 10 bast 
fint 
skatbo 
misärcamp
misärvagnen
massa öl
efter flera dagars festivalande behövdes en pizza
 
 
Säljeryd är en så speciell och mysig hippiefestival. Allting är så fritt. 
Jag önskar att fler saker funkade så. Som det gör där. Så mycket man kan bestämma själv. 
På andra festivaler är så mycket förbjudet och massa stängsel och ställen du inte får vara på. 
Du kan däcka lite här och var på loftet eller någon annan stans. 
Vårt camp var nog nästan den enda på hela campingen som var skabb. Alla andra slängde 
sitt skräp. Fast vi var ju så många där hela tiden. Folk kom och gick. Det roliga var att
nästan ingen sov i sitt tält, men hängde ändå där. 
Vi hittade dock världens mysigaste lilla husvagn som i all fall jag spenderade en natt i, och felle kanske två.
En sjysst snubbe kom och bjöd campet på hembrygd öl sista kvällen, så alla som 
hade slut på pengar och dricka fick sig en sista säljerydfylla. 
Något jag glömde ta bild på var deras supernajsiga chokladbollar utan havregryn och med typ kex i o.o 
Drog ner till Säljeryd på tosdagen och åkte hem på söndagen. Jag var på så himmla gott 
humör där nästan hela tiden. Ingenting kunde förstöra! 
puss natti! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0