back in business

Har nu inte bloggat på ett tag. Så nu gör jag det.
Från torsdag till lördag var jag på muskelrock. Tyvärr så regnade det satan på fredagen, sov förjävligt frös hela natten och vi var typ 8 pers i ett tält som absolut inte var tänkt till 8 pers aha. Men annars var allt på topp!
mysiga bajamajor och vin det är grejer det. Haha och justdet. Sen vare ju en random snubbe som spydde i vårt tält. Det var riktigt onajs.
Är nu riktigt förkyld, antagligen pågrund av hur kall den natten var D:
Men har förresten fått igång vinylspelaren jag fick i fördelsedagspresent. Fixade med alla sladdar idag. Är mycketmycket glad just nu.
-
-
Tänker mycket på dig. Jag älskar dig massor. Efter det här kommer du klara allt! ♥
världen är dum och orättvis.
panbiffmacka och vattenmelon med te.
ja, mat är underbart.

Kommentarer
Postat av: HANNA♥ (SHINails.dinstudio.se)

Åhh, vad gott det låter!! Måste smaka :3 Och jag har likadana bestick som dig (de "ko-mönstrade") ;D

Svar: åh vad mysigt. ja mackorna var cpgoda! (:
Louise

2012-06-11 @ 15:54:29
URL: http://SHINails.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0