I'm back

Bonjour. Nu sitter jag i Tyskland, vi sover här en natt och sen åker vi hem imorgon. Dagarna i Frankrike har varit as najs. Förutom att det har regnat as mycket och jag lovar att det har varit hur fint väder i växjö som helst säkert :c
Aja, men varje kväll har jag suttit och tittat på två eller tre avsnitt av "My so-called life" serien jag laddade ner. Alltså shit. Såg de två sista avsnitten igår och det var seriöst det bästa serien jag har sett i hela mitt liv. Och det finns bara EN fucking säsong, så jag har sett alla avsnitten nu, vilket suger balle. Jag tänker i alla fall tvinga felle eller någon att se om hela säsongen med mig när jag kommer hem ♥ Kan ni tänka er en ung Jared Leto lixom, shit han var ju hurjävlasnyggsomhelst. Även fast det var sånt roligt mode då haha, han hade sjukt stora pösiga jeans och pissfula skor. Någon konstig jacka och mitt bena haha. Men ändå hur snygg som helst. Asså det är så sjukt hur man kan bli så tagen av en serie. Jag har suttit och lipat till vissa avsnitt som inte ens varit så känslosamma haha. När jag hade sett sista avsnittet fick jag en sån konstig känsa, jag skakade och allting. Jag visste inte vad jag skulle ta vägen, hur fan kan det vara sista avsnittet lixom! fyfan vad surt. Menmen, jag har ätit hur mycket som helst, crepes, tysk pizza, fransk pizza, kebab, crepe med glass, croque monsieur, tysk moussaka och massa mer.
Jag har inte shoppat så mycket, typ ett bar byxor, linne, rosé vin, percingar, malibu, vans, tält ah de var typ det. Det kommer komma massa bilder när jag kommer hem!
När jag kommer hem vill jag träffa er! Dricka te och kaffe i evigheter och prata och mysa. ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0