midsommar

 Detta är för barn... 
 
Firade midsommar ute i skogen med Fälle, Oskar och Kenny. Var trevligt som fan. Gick förbi massa kor och hästar, alla korna samlades vid oss haha. Vi gick in i ett ödehus där halva taket hade ramlat in i ett rum. Det läskiga med ödehus tycker jag är om det är massa personliga saker kvar. Ett helt tomt ödehus är inte samma sak som ett med söndriga möbler i. Pojkarna visade sina grillskillz och lärde oss hur man faktiskt grillar kött. Allting blev sjukt gott. Riktigt värt att grilla kött alltså, det ska jag göra fler gånger i sommar. Jag har underskattat kött! I alla fall grillat kött. Fan vad ointressanta saker jag skriver känns det som, aja. Efter maten söp vi och spelade spel. Sen såg vi på den nog faktiskt sjukaste filmen jag har sett. Jag har ändå sett många äckliga, läskiga, brutala, eller bara sjuka filmer. De flesta ganska b. Men den här var helt för sig och den var verkligen inte b. Jag vet inte riktigt vad som var det sjukaste, men när den var slut var alla helt häpna och skräckslagna på något vis. Bra skådespeleri, skitsnyggt filmat, annorlunda och bara helt jävlig. Sen var det klassisk musik i början och slutet vilket gjorde en äcklig stämning på allt. Jag känner nog nästan ingen jag kan tala om att se den här filmen. Man behöver vara riktigt tålig. Det är väldigt svårt att förklara den, men se den. Regisserad och skriven av Lars von Trier. Vi kom överrens om att han måste vara en sjuk jävel. Det skumma var att ingen av oss hade hört talas om filmen eller någon som har sett den innan. Så låg den bara på bordet när vi kom in i huset så ja, vi var tvungna att se den kände vi. 
Och förlåt felle men sista bilden är bara helt underbar, hård som fän. 
- och ja midsommar. Ännu en ursäkt till att supa. Och det duger gått och väl för mig. Varför inte äta god mat, supa och ha det trevligt? Så det behöver såklart inte ha någonting med midsommar att göra, men nu råkade det vara så att det var midsommar och det gör mig ingenting. 
 
Så får vi se om det blir peace and love trots allt, om det finns så bokar vi tågbiljetten imorn!
 
natti. och btw jag älskar nya blogg.se, det tar typ 2 sec att ladda upp bilder nu! jag är överlycklig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0