Midsommarmys

Hej nu sitter jag i bara trosor och bloggar höhö. Jag har landat lite och har förstått att nufan är det sommarlov. Felle och jag var o myste i Alvesta igår. Nu har jag precis .. okej nääästan städat klart mitt rum. Fan vad skabbigt det var här inne. Kläder överallt och skit. Har ju inte hinnit göra någonting innan skolan slutade. Bara pluggpluggplugg och när jag fick en stund över åt jag, satt vid datorn eller var ute lite. Hur skulle jag ens hinna tänka på mitt rum? Sista prioritering lätt. Imorn tänkte jag moppa och damsuga bakom sängen, jappjapp grundligt och riktigt. Så jag slipper städa på länge igen haha. Nä men jag älskar att ha nystädat rum och nya lakan, men men orkar ju eller hinner ju inte alltid ha det sådär jävla fint. Man har ju ett liv också eller hur?
Har annars beslutsångest över peace and love. Shit det är på måndag redan. Men man orkar ju inte att missa:Thåström, Roxette, Den svenska björnstammen, Kent (redan sett men anyway), Laleh, Hardcore superstar, Di leva (redan sett men anyway), Lars Winnerbäck, Magnus Uggla, Markus Krunegård, Nationalteatern (har missat dem två år i rad så ju jävlar), Rise Against, Simple Plan, Slagsmålsklubben och massa mer gött.
ääh det fixar vi. dit ska vi.
- Midsommar imorn då. Tänker spendera den i felles pappas hus i kårestad. Orka stan. Bada, chilla, grilla, dricka vin yeah. Det kommer bli fint. Och ah det kommer väll snart upp lite Frankrikebilder här hoppas jag. Hehe.
Hm, förresten borde jag skriva dagens bra och dagens dåliga varje gång jag bloggar. Fast ibland finns det ju känslor eller händelser som man kanske inte vill lägga ut på bloggen. Men seriöst med varje dag finns något bra och något sämre.
+ Har planerat något kul inför midsommar även om det krånglade lite. Har äntligen städat mitt rum.
- Går runt och har ångest över sommarjobbet hela tiden.
så gött att man ser mycket snyggare ut utan smink på sommaren än på vintern.
Då är man sådär trött, bitter och blek. Men inte på sommaren då är alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0