tuesday

jag är glad och vill ha glass. jag är alltid glad typ en timma innan jag slutat skolan. Men sen kommer ångesten och så tänker jag på allt jag måste plugga när jag kommer hem, som sen inte blir av. Orka gå och tänka på något man sedan inte gör. knas. Men nu vill jag verkligen sitta i solen med vänner och mjukglass. och plugga gör jag när jag kommer hem.
.
Dagens negativa - mitt hår. jag vill ha en mössa. fyfan det ligger inte alls som jag vill och luggen är för lång.
Dagens vill ha - En fucking vintage jeansjacka. gah.
Dagens låt - Kansas - Dust in the wind
Dagens klädsel - Converse, höga strumpor, strumpbyxor och antons tjocktröja.
Dagens måste - fotafotafotafika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0