ork

hej nu borde jag ta tag i mitt liv och ringa mitt sommarjobb och plugga.
drunknar snart i grejer som måste bli klara innan vi slutar.
  • -3st foto uppgifter. Skriva en analys om utställningen, få bilder klara till utställningen, fixa uppdraget och göra en kostnadsberäkning.
  • -3st media uppgifter kan man säga. Plugga på lagar inom media till läxförhöret, redigera klart intervjun jag gjorde i Stockholm och sedan skriva en reflektion/.. på intervjun och allt arbete kring den.
  • -En stor uppsats i soms som snart ska vara helt klar.
  • -Plugga inför nationella i matte b.
  • -Sen har jag hört att vi ska ha någon läxa i samhäll och svenska så småningom...
  • Plus en engelskaläxa vi fick hem förra veckan.
jag finner ingen ork överhuvudtaget. Ge mig energi och vilja att göra detta.
Det positiva då är väll att vi är lediga nu alla dagar fram tills måndag nästa vecka! Gick bara i skolan idag.
fuckyeh. Men kul att man egentligen måste plugga dessa dagar. . . Men vi får la se hur de blir med det.
Scannade in lite negativ idag på fotolektionen som jag nästan hade glömt bort. Det var fortfarande snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0