sluta klaga

Till alla som klagar som fan på skolan och längar efter att börja jobba.
Sluta lipa. Det kommer bli mycket värre.
Gick brevid idag igen på mitt sommarjobb. Fyfan vad jobbigt det är. Jag hade hellere legat hemma och degat utan pengar. Så kände jag innan idag iaf :(
Så tänk på att ha kul när du går i skolan, du kan försöka i alla fall. Annars lixom på helgen. För jag menar du kommer antagligen jobba i resten av ditt liv.
Så hur kan alla klaga och lipa och ha det så förjävligt redan nu? Ni kommer avlida sen.
Stress, jobba övertid, inte ha alls mycket semester, om jobbet är tråkigt känns det som dagar, du kan bli tvungen att träffa och prata och umgås med så mycket jobbiga och dumma idioter,.. osv. listan fortsätter. Nä men visst det kan bli jävligt najs. Men vägen dit är lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0