Malmoe

(fin slang har har för Malmö va, rubriken asså.)Var i Malmö och Lund i slutet av höstlovet, här kommer lite bilder tagna med bögphonen eftersom kameran krabbade röv. Fick någ någon bild men det får jag lägga till i efterhand i så fall. Här är bilder från det nya shoppingcentret i Malmö, Emporia. Det såg ju häftigt ut både utanpå och innuti. Dock köpte jag faktiskt ingenting där inne, skit skumt. Jag som faktiskt brukar hitta nånting i alla fall. Men många av affärerna var stora kedjor som finns överrallt. Det var väl en och annan spännande butik som jag inte har sett innan men inget speciellt tyckte jag faktiskt. Eller så gick jag bara i cirklar kanske haha. Det var ju rätt stort. 
  
Vi avslutade med att äta på Jensen's Bofhus i alla fall. Mamma, Leo, Oliver, mormor och jag.  Mycket gott. Efterrätten är faktiskt det man längtar till mest. Fri påfyllning med mjukglass, så får du göra den helt själv också och välja bland massor med olika såser och strössel, bananer, marshmallows och allt vad det var. Synd att min glass inte ser så spännande ut, men det var för att jag la hälften av det goda längre ner under glassen och sedan tog mer glass på. Den var supergod i alla fall och maten också. Har inte ätit på Jensen's sen jag var liten. Minnet var detsamma för smakupplevelserna som tur var. 

 

Gick på en utställning med konstigt namn. 
Jag gick hela tiden runt och funderade varför Kent har valt att ha massa olika Egyptiska gudar och symboler på deras nya platta. Förstod i alla fall vem "Isis" var men så mycket mer förstod jag inte, med skivan alltså. Skivan heter "Jag är inte rädd för mörkret" så är det en sol på. Kreativt. 
 
Jag saknar att ha en bra kamera. Farmors har börjat krångla igen och batteritiden är kass.
Min egna är jag trött på och tycker bara det blir halvdana bilder. Det är inte roligt att fota då.
Men jag lovar när jag får händerna på en grym kamera kommer det komma fina bilder igen!
ska försöka återuppliva farmors så mycket den vill.. vissa dagar vill man bara kasta den i väggen.
Jag skojar inte. Hade nyladdade batterier med till malmö och efter tre bilder så är batterierna tomma. 
Då ville jag slänga den i väggen vill jag lova. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0