askis

 
felle och jag slutade tidigt igår så efter lite affärstittande satte vi oss på askelyckan och tog varsinn chailatte. 
Mmmm.. lätt min favorit på caféer. Vi ville prova den vita marabouchokladen, så det gjorde vi. Jag tyckte den var bamsegod, men felle föredrog vanlig. Ja, jag vet inte om jag kan säga att den vita var godare, men kanske ungefär lika god som vanlig? Sen damp det ner lite trevliga folk som vi satt o pratade med länge c:
Hösten kom på två dar känns det som. Det var en morgon när jag cyklade till skolan och märkte att alla trädens löv hade blivit gula/orangea? och hur fan stavas det .. orangea?orange? äh. fuckit. Det är fint i alla fall och har hunnit fota litegrann. Men snart vill jag dra med mig någon fotodåre och bara gå ut och fota hela dan. myspys. Har varit på simhallen några gånger nu också, skönt. Göra något vettigt. Bra musik att lyssna på när man tränar är deadmau5 och crystal castles! Ni har väll förresten inte missat att green day har släppt nytt album? Jag har inte riktigt hunnit lyssna igenom det än, men några låtar gillar jag redan, så det blir nog bra. Även om jag egentligen mest gillar deras äldre låtar. 
 
Kvällens citat av pappa. "Du är en katastofhöna, akta dig!" haha asså vafan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0