för mycket fritid

Senaste
Låt du hörde: Mannen i den vita hatten - Kent 
Film du såg: Ted
Mat du åt: Banan och te. inte mat kanske men det åt jag nyss iaf! Till mat åt jag någon konstig soppa med paprika, tomat och kodneybönor .. 
Kram: Lisa tror jag 
Puss: Axel hhi 
Känslan: Tomhet 
Resa: Resa och resa beror på vad man menar
Glädje: Idag när jag fikade på skåres med fina vänner
Dröm: Jared Leto drömmen för några dagar sen haha.. 
Person du träffade: Öm.. mamma? 
Personen du pratade i telefon med: Mamma 
Personen du fick sms av: Matilda 
Gången du åt 7-eleven korv: 7-eleven korv... vafan. Jag älskar god korv, men har jag ens köpt korv på 7-eleven nån gång? Kanske, men vet fan inte när det var sist. Pressbyrån i så fall men det minns jag nog inte heller men någon månad sedan kanske? Innan skolan började ungefär. 
Gången du var utomhus: Idag, var på stan innan jag cyklade hem. 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: beror på vad man menar där också. men kanske i helgen eller nått? 
Saken du köpte: Jordgubb o Vanilj thé! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0