helg

  
Varning gamla bilder! 
 
 
'
 
Helgen har bara varit lugn och myspys. Har umgåtts med felle och tittat på Ciao Bella (gay), Amecian Psyco (hatar slutpoängen) och Tusen gånger starkare (sjukt äckligt dålig). Jared Leto är ju med i American psyco så de sekunderna man ser honom är man lycklig. Dock dör han. Vi har bakat chokladbollar med för mycket socker och kokat riktigt gott chai thé/latte. Har även gått in på min gamla bilddagbok och hittat lite skoj. På bilderna där jag har rött och blont hår är jag 15 år och den grymma bilden med damsugaren är jag typ 13 eller nått jag vet inte riktigt. Men grym som fan är den bilden. haha. dör smått inombords. Sen har vi ju lilla emofelle på sista bilden. <3 Älskar att jag aldrig tog bort min gamla bilddagbok, det är lika roligt varje gång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0