spirituellt

Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
 
Men älskling vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö 
 
 
-Svammel
Jag vill egentligen skriva precis allt just nu. Allting som vill komma ut. Allt. Men det går ju inte. Det gör det bara inte tyvärr. Inte här, inte nu. Det får bli kvar i mitt huvud tills det inte finns där längre. Det är så skönt att bara kunna skriva av sig ibland, det är som att det som tynger ner faktiskt försvinner från mitt huvud ut på tangenterna in i datorn. så stannar det där. Så kan jag skratta lite när jag ser inlägget nästa gång. Men jag skriver inte allt jag skulle vilja skriva. Fan, inte här, inte ens på min egen blogg. Fan inte nån jävla stans, jo på ett papper jag kan lägga nånstans på mitt rum. Men gud nej, jag är för lat för att använda pennan. Vart är dagens ungdom påväg? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0