Fettisdagen

Jag tycker om att skriva väldigt mycket. Jag kan säga att jag inte har skrivit oftare för det är alldeles FÖR mycket i mitt huvud just nu. Så det är nästan svårt att skriva ner något.. haha. 
Felle var här i helgen och hälsade på, det var mysmys. 
Nu funderar jag på om jag ska dra till gymmet o sen komma hem o äta hemgjord semla o se på bantningsprogram på svtplay haha. Ja det tänker jag nog göra. 
 
Äter ni semla idag? 
Hörde att semlorna tagit slut på de bagerier som säljer semlor (här i oslo) haha. 
 
Ska fakiskt lägga ut bilder sen felle var här, lovar. Blir nog ikväll. 
Första kvällen åt vi gotte och tittade på dallas buyers club, så sjukt bra film, hade inte förväntat mig mindre av Jared Leto hehe. Vi gjorde tacos och drack en hel del rödvin, såklart. Gick ut på något fjortisställe och skrattade inombords åt alla. Vi gick en runda på lökka och hittade ett sjukt mysigt café där vi köpte varsinn mocca. Tillsammans är man mindre ensam, så känner jag just nu. 
Har färgat håret igen. Det blå/lila var mer lite kul att testa. så jag köpte en brun färg men håret blev typ svart! Äsh, jag är nöjd så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0