Regnoslo

Det bara regnar i Oslo. Jag längtar någonstans som jag inte riktigt vet var. En sak är säker och det är att jag längtar som fan efter vår och sommar. Att bara få se solen skulle göra mig så lycklig. Just nu bara regnar det och det känns som att man bor i en göasbubbla, Himmlen är grå konstant. Ge mig lite ljus, jag vill känna att jag lever, det gör jag inte nu. Robin åker hem nästa vecka, för gott. Ulrika vill hem om någon/några veckor. Morgan kommer också dra snart. Det känns som att vår tid här är snart färdig och även för mig. Dock skulle jag önska att jag kunde tjäna lite pengar innan jag drog hem! Så den första juni skulle vara perfekt att dra hem. Men vi får se hur länge jag orkar, staden gör mig galen. Vart har mitt liv tagit vägen? Vad ska jag göra hemma sen då? Tror knappast att jag kommer vilka stanna där, men ett tag. Jag vill ha en lång svensk sommar med alla jag älskar. Det längtar jag efter. Och efter äventyr i andra länder. Berlin, Amsterdam, Paris, Barcelona... Ja dit vill jag i sommar, om inte tomorrowland. Det är så mycket jag vill så det blir för mycket på en gång .
Godnatt 

Sista dagen på cafét idag. Sista måltiden där, aw. Kommer sakna det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0