Lovet har varit underbart

Påsklovet har varit riktigt riktigt skönt! Har varit sommarvärme nästan alla dagar!
Har gjort massa mys, det har varit mysiga kvällar vid eld,
 gjort ett försök att grilla för första gången i år på en engångsgrill, festat lite smått,
mysiga promenader solnedgången,
sköna kvällar där det därimot inte varit så varmt =p, vart på oléo för första gången, 
ätit ben and jerrys ur burk för första gången!, gått på bio och sett en dålig film,
 varit en del i stan och mest kollar runt och suttit i solen med en milkshake i handen,
suttit ute i trädgården och ätit, träffat massa kompisar, hängt med familjen till skåne,
ätit masssa glass och godis,
 färgat håret men sedan kommit på att jag nog vill färga en annan färg,
åkt till angelica i ystad och fått veta att skåningar tycker jag pratar konstigt hahah,
men mest har jag nog ätit, sovit, vart utomhus och CHILLAT. fifan vad gött.

nu sista dagen på lovet återstår det väll att plugga
inför provet som är imorrn, jag har inte kollat igenom det alls.
jag är så smart jag vet .__.
inte taggad för skola alls..



kommer lägga upp en del bilder som jag tagit under veckan strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0