Världens onödigaste låt?





haha så dålig låt. texten är helt sjukt dålig, varför gör någon ens en sådan här låt? Vill man inte känna någonting över huvud taget? Bara en skrikig kråka som sjunger.. uch hade denna ringades i hjärnan hela helgen typ. Inte kul kan jag säga. HhHAH, men han som rappar i slutet.. shiet värsta "coolingen" .. tror han iaf. :D

felåt rebecca black men tyvärr suger din låt

Fast det roligaste är nog nästan hur google translate överersätter låttexten hahahah.
Jag vet att man inte ska överersätta långa texter i google translate men kolla så fult det blev x)


Rebecca Black - Friday
(Ja, Ah-ah-ah-ah-ah-Ark)

Oo-ooh-ooh, hoo ja, ja Ja, ja Ja-ah-ah Ja-ah-ah Ja-ah-ah Ja-ah-ah Ja, ja,

 ja Sju MORGON, vakna på morgonen

Måste vara färsk, måste gå ner Måste ha min skål, måste ha spannmål Seein "allt,

är det dags goin ' Tickin "om och om, allas rushin"

Måste få ner till busshållplatsen

Måste hinna med min buss, jag ser mina vänner (mina vänner)

Kickin 'i framsätet Sittin 'i baksätet

Måste göra mig upp Vilken plats kan jag ta?

Det är fredag, fredag

Måste gå ner på fredag Everybody's lookin 'fram emot helgen,

helgen Fredag, fredag

Gettin 'ner på fredag Everybody's lookin 'fram emot helgen Partyin ",

partyin" (Yeah) Partyin ", partyin" (Yeah)

 Kul, kul, kul, kul Lookin 'fram emot helgen 7:45,

vi Drivin 'på motorvägen Cruisin 'så fort, jag vill dags att flyga Roligt,

roligt tycker om att ha roligt Du vet vad det är Jag fick det här,

du fick det här Min vän är med min rätt,

ay Jag fick det här,
 
du fick det här Nu vet du det Kickin 'i framsätet Sittin 'i baksätet

Måste göra mig upp

Vilken plats kan jag ta? Det är fredag,

fredag Måste gå ner på fredag Everybody's lookin 'fram emot helgen,

helgen Fredag, fredag Gettin 'ner på fredag Everybody's lookin 'fram emot helgen Partyin ",

partyin" (Yeah) Partyin ",

partyin" (Yeah) Kul, kul, kul, kul Lookin 'fram emot helgen Igår var torsdag,

torsdag Idag har jag-är det fredag, fredag (partyin)

Vi-vi-vi glada så Vi upphetsad så

Vi ska ha en boll i dag Imorgon är det lördag Och söndag kommer efter ... vårdavdelningar

Jag vill inte i helgen till slut


Kommentarer
Postat av: siri

hahahaha rysningar.. vilken sjukt dålig låt : >

2011-04-12 @ 22:02:55
URL: http://sirijohannajarring.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0