skäms på mig

hehehe , jag borde blogga mer. Jag gillar att blogga. Men nu har jag inte hunnit blogga på länge. Men det har verkligen varit mycket för mig! Nån dag efter skolan åkte jag till dubai, bilder kommer snart upp på bloggen. Kom hem ungefär en vecka senare på en söndag. på måndagen bar det av till peace&love festivalen. Från måndagen till söndagen. När jag kom hem på söndagen var jag helt död. Var hemma rund 11 på kvällen kanske, bussarna hade krånglat. Och det är hemskt att sitta i en buss i typ mer än 9 timmar och nästan inte kunna sova för det är för mkt air condition och för omekvämt. Så sedan detta har jag bara chillat hemma och inte orkat blogga. Har iof laddat upp en del bilder från peace and love på facebook. Peace and love bilder kommer komma upp på bloggen de med. Så idag ska jag till stugan och sedan till säljeryd på fredag. Nästa vecka börjar jag sommarjobba också. Herregud snart är sommarlovet slut jag svär :(
jaja, jag är världens sämsta bloggerska men jag SKA lägga upp massor med bilder från alla äventyr. Promise. Men inte just nu tyvärr, sitter i alvesta nu.
Det roliga är att jag annars aldrig brukar ha så mycket planerat, det brukar bara hända grejjer helt plötsligt.
ha en underbar sommar, vi ses på bloggen nästa vecka! Då ska det bli update.
pusspuss.
gammal bild från konstkollo 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0