Hår hår och åter hår

jag älskar hår. älskar att förändra mitt hår. Hår är helt asbra, fast nu skulle jag vilja raka av skiten och bara leva utan det haha! Om jag ändå hade passat i snagg. Fast det vet jag ju inte.. 
Fast någon gång i mitt liv ska jag snagga mig, lätt! Så det bara är sådär några centimeter. Hhehe
 Men jag kommer alltid till stunder då jag hatar mitt hår, vill ha långt lent fint hår med glänsande färg. Så känner jag just nu... mitt hår är helt bais. Måste klippa mig snart annars ramlar väll topparna av innan jag hinner det :< kewl.

Någon som vet någon produkt som får håret att växa? :D och som funkar! tnx.



Denna färgen är superfin, funderar på att färga faktiskt!
just nu är mitt hår typ... ljusbrun/mörkbrun/röd? blöö

Kommentarer
Postat av: Johanniii

Riktigt fin hårfäärg! :D du skulle nog passa bra i den. :)

2011-04-08 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0