mitt så kallade liv

Tjena. Idag (torsdag), var då min sista skoldag. Gjorde två prov och även om det kanske inte gick gudomligt bra på dem så känner jag mig så jädra färdig. Färdig med allt plugg o skolan. Fyfan vad gött detta skall bli. Nu är det ju iof fredadg för klockan är ju över 12. Så om bara några timmar tar jag och en del av min familj bilen och kör ner till Frankrike. Fast vi är inte framme förren på lördag, så det blir en övernattning i Tyskland. Jag tror att jag tar med mig datorn eftersom att vi ändå kör. Alltså inget extra att släpa på typ. Nu vet jag dock inte än om vi kommer ha tillgång till internet men det får vi se, det är ju inte direkt det viktigaste när man är på semster hehe. Har laddat upp med att ladda ner en serie och filmen moulin rouge (som jag faktiskt har lyckats undkomma i hela mitt liv) Serien jag laddade ner heter "mitt så kallade liv", som sändes mellan -94 och -95. En av karaktärerna är ju såklart Jared Leto. Kände att jag var typ lite tvungen att se. Såatteh någon kväll när jag har tråkigt i la france så tänkte jag sätta mig och börja titta på denna serie.
- Nu ska jag lägga mig så jag orkar stiga upp bögtidigt imorn. Jag tänker sola, bada, äta mig fet och chilla galet där nere. Hoppas ni får regn i en vecka framöver <3 hehehehe
puess.

Kommentarer
Postat av: MALIN

DU KOMMER ÄLSKA MOULIN ROUGE

DET ÄR

DEN

BÄSTA

FILMEN

SOM

FINNS



(förutom Lotr-trilogin, men, ändå)

<3<33<<3<3<3<<3<3<3<

Svar: fast nae hah
Louise

2012-06-10 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0