ja kärlek till er

det är bara så jävla skönt att lätta på hjärtat till er ibland. 
att prata om saker gör dem så mycket enklare. 
tänk på det!
 
måste bara påpeka att det är en vecka minus en dag tills vi kommer se henkis i Lindköping.
Det kommer bli fint. Jag älskar att ha någonting att se fram emot. 
Har dessutom beslutsångest över vilket festival man ska dra på i sommar. 
Hoppas väll på Tillbakakaka och säljeryd som förra året, men jag vet inte om det peace & love iår faktiskt. 
Det beror på vart Thirty seconds to mars bestämmer sig för att spela. Hehe, ah det är typ säkert att de kommer till sverige. De har redan bokat spelning i Finland. Nu hoppas vi på att nästa blir Sverige. 
Det sura är dock att Green Day spelar på Bråvalla och jag vill egentligen se dem båda eftersom att de två är mina absoluta favoriter. Tur att man redan har sett dem båda i alla fall hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0