dilemma

så här ser jag ut för tillfället. jappjapp. 
har föressten världens dilemma som säkert ingen kommer förstå sig på haha. 
familjen ska åka till italien i nio dagar, vi åker den 20 Juni runt kl 10 från Danmark. Men vi hade tänkt åka ner dagen innan och sova i Malmö så blir det närmare. Det jobbiga nu är att mitt absoluta favoritband 30 Seconds to mars såklart, kommer till Stockhom den 19 Juni. Konseren börjar klockan 20:00. Jag kan då alltså inte ta ett nattåg efter konserten heller för tåget går klockan 21:20 från Stockholm i så fall. Hinner då säkert inte höra mer än någon låt. Det är faktiskt värre att behöva gå när de har precis har börjat än att inte se dem alls. 
Har i och för sig redan sett dem en gång 2010, MEN då gillade jag dem inte lika mycket som nu plus att de kommer spela nya låtar från deras nya skiva som ska släppas snart. Det kommer bli underbart. Jag vill göra båda, men det går inte riktigt. Vet inte heller om jag orkar lägga pengar på att flyga ner själv dagen efter. Ja, många förstår mig kanske inte när det lutar mot att jag väljer konserten men så är det. Så knasig är jag. 
vi får se hur jag gör, men måste bestämma mig snart i vilket fall. suck
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0