helg

busaxel... titta björnen i gardinstången..
tillagning av födelsedagspresent. 
 
underbar 
så söt 
 bakis food. 
fin fest hos felle för att fira att hon blivit 19 år! Var väldans trevligt och massa underbara människor.
Axel hade med sig en afrikansk potatis som tydligen hette kasawa och såg ut som en stoor kotte. Vi blev så nyfikna att vi tillagade den under kvällen och bjöd alla på kokt kasawa med kryddning. Var en riktigt god potatis måste jag säga, men nu vet jag inte hur mycket som just kryddningen stod för men gott vare. De två senare dagarna gjorde vi inte ett skit. Vi lagade mat, åt, degade och såg på film. Pirates of Carabbean, Meancolia (jävla depp film av lars von trier) och Mr. Nobody. Tänker aldrig ge mig med Mr. Nobody förrens jag har förstått den filmen. Den är grymt bra, men första gången jag såg den var den mest förvirrande. 

Kommentarer
Postat av: malin

BÖG SÅ LA DU UPP BÖGBILDEN HAHAHAH

2013-01-24 @ 16:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0