romantic dreams

jag vill saker. Jag vill göra saker jag egentligen inte vill. som ändå vore bra att göra.
har en konstig känsla av att inte passa in. att inte känna sig bekväm. att sakna något som jag inte riktigt vet vad det kan vara. men något är det. har en känsla av välbefinnande som ändras så fort jag kommer in genom dörren. det är inte någon det är fel på, det är bara att vi inte passar ihop. jag har i alla fall något att längta efter, om det nu är så värt att ens längta efter. varför måste vi hela tiden leta fel på allt och inte bara acceptera att folk lever som dem vill. jag tänker på familjen i weeds, där det är en grupp människor som bor tillsammans i ett hus. de kände att det var bästa lösningen. det är absolut ingen mamma, pappa barn familj. kan bara tänka mig hur alla andra måste tycka att dem är konstiga. fast nu är det ju bara en serie, men så är det i verkligheten. och folk som tror att de är så öppna och accepterande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0