Thirty seconds to mars på gröna lund

 Den 19 Juni
 
Jared och Shannon åker karusell precis innan konserten! 
De släppte ut massa uppblåsbara djur i publiken. Hur fett som helst
 
och som vanligt tar de upp sjukt mycket folk på scen, 
 
Det var så otroligt fint allting. Det var så otroligt värt att åka upp till Stockholm med Tina och sitta och vänta i flera timmar framför scenen för att få bra platser. Även om jag inte är något jättefan av deras nya låtar var allting så himmla bra ändå. Kunde inte förväntat mig mer. Kommer aldrig glömma detta. Fan vad jag älskar er. 30STM
Även om jag fick avstå från en resa till Italien så kan jag säga att det kommer jag aldrig att ångra ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0