tillbaka eller något

hejhej. Jag har inte bloggat på länge nu och det vet jag. Det har bara inte blivit så. 
Sedan jag skrev sist har jag varit på studentfest nere i ystad, jag har sett 30 Seconds to mars i Stockholm,
jag har varit på bråvallafestivalen! grymt vart det, sedan har jag varit hemma några dagar och inte gjort så mycket. Tittade även förbi Säljerydfestivalen någon dag. Sen har Felix från Bråvalla kommit ner till mig i en vecka. Vi har mest varit i stugan där vi mest åt god mat, grillade, myste, tittade på film och badade. Riktigt mys. Sen åkte jag upp till honom i Eskilstuna och bara var med varandra en vecka till. Efter det åkte jag o felle lite husbil till varberg och såg Håkan Hellström, sedan fortsatte vi till Göteborg för shopping och en dag på Liseberg.
Nu sitter jag ensam hemma och ah, känner mig ensam 
Nu har jag ångest för vad som ska hända sen. Ja, efter sommarlovet, med allting. Vi får se. Allt löser sig på ett eller annat vis. 
Har inga särskilda planer nu förutom att jag och felle ska se gyllene tider den 7 Augusti. Annars är det fritt fram för spontana utflykter. 
 
Nu tänkte jag försöka hitta lite bilder som kan vara fina att ha här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0